مدل سازی چشم در زیبراش
چگونه “چشمانی متقاعد کننده” را با استفاده از ZBrush طراحی کنیم ؟
نکات مهم برای صرفه جویی در وقت برای طراحی چشمانی که واقعی بنظر برسند.
در زمان طراحی چشمان سه بُعدی انسان ها، برای اینکه ابزار مورد نیاز را در دسترس
داشته باشید، به یاد داشته باشید که هیچ دو چشمی شبیه یکدیگر نیستند.
بنابراین بجز مواردی که ایدۀ خاصی دارید، مهم نیست که تا چه اندازه هر دو چشم شبیه به یکدیگر می شوند.
تا زمانیکه متوجه آناتومی بدن شوید و بتوانید شکل نهایی را رسم و نور مناسبی
انتخاب کنید، می توانید هر چیزی که تمایل دارید را رسم نمایید.
چشم ها را می توانید به سادگی در چهار منطقه رسم کنید: قرنیه، عنبیه، مردمک و سفیدۀ چشم.
چشم انسان واقعی شامل چیزی بیش از این می شود اما اکنون می خواهیم فقط بر روی
4 منطقۀ قابل روئیت تمرکز کنیم زیرا همین امر موجب می شود واقعی تر بنظر برسد.