مدل سازی بدن
برای بدن، پاها، و دُم از قلم موی Curve tube استفاده کردیم.
زمانیکه نسبت ها را به درستی با قلم موی Move ترسیم کردیم، با استفاده از نگه داشتن کلید کنترل و کشیدن آنرا دوباره ویرایش نمودیم.
از سر بعنوان پایه ای برای تنه استفاده کردیم که برای اینکار از قلم موی Curve tube استفاده کردیم تا به شکل دلخواه برسیم.
در نهایت وقتی تمامی ویرایش ها انجام شد و به طرح نهایی رسیدیم، با ابزار فرعیِ دیگر مانند Split Unmasked Points آخرین نکات را نیز قرار دادیم.
مجسمه سازی کاری ساده است.
استفاده از قلم موها برای نشان دادن جزئیات
قلم موی Clay برای شکل های کلی تر مانند حجم ماهیچه ها، Dam standard برای
چین و چروک ها، و Standard برای پلک ها و یا برآمدگی هایی با اندازۀ متوسط مورد نیاز هستند.
توجه به اینکه چگونه اشکال مختلف بهم مربوط می شوند نیز بسیار مهم است.
بنابراین ما از ترکیبی از مناطق تحت پوشش استفاده کردیم و سپس با استفاده از قلم موی Move برآمدگی هایی در مناطق همپوشانی ایجاد کردیم.
تنه شامل چین و چروک های مختلفی می شود که با نشان دادنِ آنها می توان وزن را نشان داد.
ابتدا چین و چروک ها را در مناطق مد نظر ایجاد می کنیم.
سپس با استفاده از قلم موی Clay مناطق اطراف آنرا ایجاد می نماییم.
سپس در منوی قلم مو ها از قلم موی Inflate استفاده می کنیم و شدت آنرا افزایش می دهیم.
بنابراین وقتی در حال ساخت مجسمه هستیم این قلم مو ها کمک می کنند تا در نهایت به حجم و وزن دلخواه برسیم.
شاخ ها و یا پنجه ها را با استفاده از قلم موی Insert Sphere و Move ایجاد می کنیم.